Loading...
TRENINGI2018-10-10T16:08:39+00:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
ENDURANCE
17:00
KALISTENIKATrening wydolnościowy oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CALISTHENIC CORE
17:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC RINGS
17:00
KALISTENIKATrening opierający się na nauce techniki muscle up i ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem kółek gimnastycznych.
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

KALISTENIKA
CORE
19:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.

MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.

WOD
20:15
WOD: Zajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
19:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.

TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.

WOD
20:15
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.

KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:15
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • MOBILITY
    19:00 - 20:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
  • WOD
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:15
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • TABATA
    19:00 - 20:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
  • WOD
    20:15 - 21:15

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
WOD
20:15
WOD: Zajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
20:15
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • WOD
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • WOD
    20:15 - 21:15

PIĄTEK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00
No events hours available!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
ENDURANCE
17:00
KALISTENIKATrening wydolnościowy oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CALISTHENIC CORE
17:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC RINGS
17:00
KALISTENIKATrening opierający się na nauce techniki muscle up i ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem kółek gimnastycznych.
19:00
KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CORE
19:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
19:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

WTOREK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
19:00
KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

ŚRODA

  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
19:00
MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

WTOREK

  • MOBILITY
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
No events available in open-gym category!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
19:00
20:00

WTOREK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:15
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30

CZWARTEK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:15
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
20:00
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
21:00

WTOREK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

CZWARTEK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
19:00
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

CZWARTEK

  • TABATA
    19:00 - 20:00
No events available!
Jeśli chcesz zrobić swój własny trening – zapraszamy od poniedziałku do piątku od 08:00 do 10:00 oraz od 16:00 do 21:30 na Open Gym.
Rezerwacje miejsc na zajęcia przyjmujemy na e-mail: crossrage@crossrage.pl
ZAREZERWUJ TRENING

SZCZEGÓŁOWE OPISY ZAJĘĆ

INTRO BASIC

Nauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących, na których poznasz różne typy ćwiczeń oraz poprawną technikę ich wykonywania.

ZOBACZ SŁOWNIK PODSTAWOWYCH POJĘĆ

INTRO/WOD BEGINNERS 

WOD o niższej intensywności dla osób, które są w trakcie poznawania wszystkich ćwiczeń i poprawnej techniki.

WOD

Zajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.

KETTLEBELL

Nauka techniki wykorzystania odważników kulowych i wzmacniania ciała z ich użyciem.

TECHNIKA PODNOSZENIA CIĘŻARÓW

Nauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Uczestnictwo w tych zajęciach będzie dobrą decyzją, jeśli planujesz uczęszczać na WOD’y dla zaawansowanych – elementy dwuboju mogą w nich występować.

KALISTENIKA

Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

MOBILITY

Zajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

CORE&STABILITY

Nazywane też ćwiczeniami mięśni głębokich lub treningiem stabilności ogólnej – wzmacniają gorset mięśniowy tułowia, czyli partie mięśni kontrolujące wszystkie ruchy człowieka.

SHE SQUATS

Zajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.

KILL YOUR ABS

Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

CENNIK

Karnety ważne są przez 1 miesiąc od daty zakupu.
Honorujemy karty: Benefit Systems, Fitprofit, FitSport, OK system, BeActive* – bez żadnych dopłat.

*za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej

 

„Za co kocham CF? Za ten stan, to uczucie tuż po, kiedy praktycznie padam na twarz, jest mi słabo tak, że czuję jakbym zaraz miał zasłabnąć i leżę na ziemi, łapiąc oddech i ostrość widzenia. Choć moje ciało i mina nie ukazują jeszcze tego, to jednak wewnątrz mnie moja świadomość się już uśmiecha, cieszy jak dziecko, które otrzymało to, co pragnęło. Właśnie teraz pokonałem swoją kolejną granicę niemocy, przeszedłem na kolejny level pokonując słabości, jakie pojawiały się podczas wykonywania workout’u.”

DAWID GAZDECKI